اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word for Dummies

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
خیلی عالی بود … خیلی وقت بود دیگر مشکل نیم فاصله بودم … با راهنمایی و آموزش عالی تون مشکلم برطرف شد …. ممنونم

به همین سادگی، نیم‌فاصله در متن شما ایجاد می‌شود. با این حال این روش تقریبا زمان‌بر است و حتما باید حین نوشتن متن از آن استفاده کنید. اگر نوشته طولانی‌تری داشته باشید، زدن این کلید‌ها برای هر کلمه دارای نیم فاصله، زمان بسیاری می‌طلبد.

تمام روش‌هایی که در قسمت قبل گفتیم، در ورد سیستم‌های مک نیز در دسترس هستند، با این حال فعال کردن کیبرد فارسی در این سیستم‌ها کمی فرق دارد.

آموزش تایپ ده انگشتیمقالات آموزش تایپ در اینجا قرار می گیرند.

این موضوع می تواند باعث شود که متن نامرتب و بد جلوه بدهد و خواندن آن برای مخاطب هم سخت تر شود. در تصویر زیر می توان تفاوت نوشتار کلمه با استفاده از ایجاد نیم فاصله در کیبورد و بدون نیم فاصله را مشاهده کرد.

یکی از این نکات، رعایت تایپ نیم‌فاصله است. در برخی کلمات از قبیل افعال مضارع استمراری، که بین اجزای آن فاصله وجود دارد، استفاده از نیم‌فاصله ضروری است.

* در ادامه نحوه تایپ فاصله مجازی در ورد به روش‌های دیگر نیز آموزش داده شده اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word است.

چه زمانی از نیم فاصله استفاده کنیم؟ — موارد استفاده از نیم فاصله + مثال

بنابراین برای این که متن زیباتر باشد و از نظر نگارشی ایرادی نداشته باشد، باید حتما هنگام تایپ افعال مضارع، کلمات دو بخشی، کلماتی که با ها جمع بسته می شود و افعالی که دارای ضمیر پسوند هستند از نیم فاصله در کیبورد استفاده کرد.

پس از نصب این توزیع از سیستم عامل لینوکس متوجه خواهید شد که زبان پیش فرض آن انگلیسی است.

ابتدا «چراغ مطالعه» را بررسی می‌کنیم. با تبدیل این کلمه به سؤالی، سؤال معنادار خواهد بود. چراغ چی؟ چراغ مطالعه!

به این ترتیب مشکل نیم فاصله عبارت «ها» حل می‌شود و برای دیگر عبارات هم می‌توانید از این روش اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word استفاده نیم فاصله در ورد کنید.

هاجر حقدان گفت: ۱۴۰۰-۰۷-۱۸ در ۱۵:۳۰ بسیار عالی و مفید در نگارش پایان نامه ام استفاده کردم.

درواقع واژه‌­پرداز این دو کلمه را از هم جدا نخواهد کرد بلکه هر دو را به خط پایین منتقل می‌کند.

Report this wiki page